Επίλυση προβλήματος στην προσχολική εκπαίδευση με την μέθοδο των τριών βημάτων
Ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης των παιδιών προσχολικής ηλικίας στην επίλυση προβλημάτων, όχι μόνο στα μαθηματικά αλλά με τη σύγχρονη εφαρμογή του πεδίου στην Εκπαίδευση.
Το σχέδιο που παρουσιάζεται είναι μέρος ενός ευρύτερου εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιείται στο σχολείο (Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο «Αρχοντία Καθάριου» και στηρίζεται σε δύο ερευνητικές και δημοσιευμένες εργασίες.
Α. «Η ανάπτυξη της ατομικής και συλλογικής ευθύνης των παιδιών μέσα από τις σχέσεις των συνομηλίκων, ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο σύνολο των παιδιών μιας σχολικής μονάδας νηπιαγωγείου – παιδικού σταθμού».
Μπάρμπας Γ., Καθάριου Α., κ.α (Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας τομ. Α΄, σελ 703-713, Λάρισα, 2017)
Β. «Η Εκπαίδευση στην Ικανότητα Επίλυσης Προβλημάτων στην Προσχολική Ηλικία: ένα πιλοτικό πρόγραμμα»
Μπάρμπας Γ., Καθάριου Α., Τσιατήρα Ε. (2022) «Η Εκπαίδευση στην Ικανότητα Επίλυσης Προβλημάτων στην Προσχολική Ηλικία: ένα πιλοτικό πρόγραμμα» στα Πρακτικά Εργασιών 8ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 14-16 Οκτωβρίου 2022 (τόμος α΄) σελ. 349-357, 3ο Βραβείο Καλύτερης Εργασίας.
https://drive.google.com/drive/folders/1vGPjl_Prz_tb4Zad2Awb1QTXdnnJT0jX
Το πρόγραμμα κατατέθηκε στο Bravo Schools 2024 με υποψηφιότητα στην κατηγορία στόχων βιώσιμης ανάπτυξης «ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/h-didaktikh-epilyshs-problhmatos-sthn-prosxolikh-ekpaideysh.4728.html
Σχετικοί Σύνδεσμοι
https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/h-didaktikh-epilyshs-problhmatos-sthn-prosxolikh-ekpaideysh.4728.html