Στα πλαίσια του μαθήματος της χημείας, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του σχολείου, ανακαλύπτουν έναν διαδραστικό τρόπο εκμάθησης ενός από τα σπουδαιότερα κεφάλαια της ύλης, τον Περιοδικό πίνακα των χημικών στοιχείων. Πρόκειται για έναν πίνακα ταξινόμησης όλων των χημικών στοιχείων που έχουν ανακαλυφθεί έως τώρα, με βάση τις χημικές τους ιδιότητες. Οι μαθητές καλούνται να βρουν τρόπους δημιουργίας ενός δικού τους Περιοδικού Πίνακα, με γνώμονα τη δημιουργικότητα, την επιστημονική ορθότητα και τη φαντασία. Οι Περιοδικοί πίνακες εκτίθενται ως έκθεση στο χώρο του σχολείου, με απώτερο στόχο τη διάχυση της γνώσης στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα αλλά και στις οικογένειές τους.
Στην πρώτη φάση του προγράμματος έγινε μία γνωριμία με τον Περιοδικό Πίνακα στην τάξη. Τονίστηκε η σπουδαιότητά του, ο τρόπος ταξινόμησης των χημικών στοιχείων και η χρησιμότητά του. Στην δεύτερη φάση, έγινε ανάθεση της εργασίας στους μαθητές, δίνοντας οδηγίες για την κατασκευή του. Οι μαθητές ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν ανάμεσα σε καλλιτεχνικό ή σε επιστημονικό τρόπο απόδοσής του. Στην τελική φάση έγινε η παράδοση των εργασιών, η παρουσίαση των Περιοδικών Πινάκων και δημιουργία της έκθεσης στο χώρο του σχολείου.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΚΟΠΤΕΡΙΔΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ (ΠΕ04.02)