mainlogoYPAITH

logoOpt3 02  

 

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη 

"IN2STE(A)M Εμπνέοντας την Επόμενη Γενιά Κοριτσιών μέσω της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης STE(A)M στην Α/θμια Εκπ/ση-17ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης

N2STEAMΤίτλος Προγράμματος: «IN2STE(A)M Εμπνέοντας την Επόμενη Γενιά Κοριτσιών μέσω της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης STE(A)M στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

(Erasmus KA2: Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices).

Σχολικό Έτος: 2021- 2022

Σχολείο: 17ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης

Τάξη: ΣΤ΄

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νίκου Αντωνία ΠΕ70

Η δράση που υλοποιήθηκε στην ΣΤ΄ τάξη έχει τίτλο "IN2STEAM- Inspiring Next Generation of Girls through Inclusive STE(A)M Learning in Primary Education. (Erasmus KA2:Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices). Το έργο IN2STE(A)M θέλει να ενσωματώσει μια εκπαιδευτική στρατηγική του 21ου αιώνα για την ανάπτυξη πιο δημιουργικών περιβαλλόντων μάθησης στα δημοτικά σχολεία, μέσω της υιοθέτησης διαθεματικών προσεγγίσεων STEM. Σήμερα νέες προσεγγίσεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση έχουν προκύψει από το STEM με στόχο τη σύνδεσή τους με την καθημερινή ζωή και να βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν και να δράσουν για τις κοινωνικές προκλήσεις. Για το σκοπό αυτό οι μαθησιακές προσεγγίσεις στο IN2STE(A)M θα ενσωματώσουν τις διαφορετικές δεξιότητες που πρέπει να μάθουν οι μαθητές σε ένα έργο που έχει αντίκτυπο στον πραγματικό κόσμο και ταυτόχρονα θα τους βοηθήσουν να επιλύσουν προβλήματα. Το έργο IN2STE(A)M παρέχει μια ψηφιακή εργαλειοθήκη, η οποία έχει σχεδιαστεί από τους εταίρους του έργου "IN2STE(A)M Ενθαρρύνοντας την επόμενη γενιά κοριτσιών μέσω της ενταξιακής μάθησης STE(A)M στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση" και αποτελεί ένα πρακτικό και πολύτιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς Δημοτικής Εκπαίδευσης, αφού παρέχει καλά δομημένες και δημιουργικές δραστηριότητες με τη χρήση της τεχνολογίας και πρακτικά παραδείγματα της μάθησης στα πλαίσια του STE(A)M για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων όλων των μαθητών και την καλλιέργεια του ενδιαφέροντος των κοριτσιών από νεαρή ηλικία. 

Το πρόγραμμα αποτελείται από μία σειρά δραστηριοτήτων διερευνητικού χαρακτήρα. Μία από τις κύριες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση της ενεργητικής μάθησης και την ανάπτυξη κριτικής σκέψης στο σχολείο είναι η "διερευνητική μάθηση με βάση ένα πρόβλημα" που παρακινεί τους μαθητές να εξερευνήσουν και να συγκεντρώσουν χρήσιμα δεδομένα και υλικό. Οι μαθητές/ μαθήτριες αναλαμβάνουν το ρόλο του "ερευνητή/ ερευνήτριας" που έχουν στόχο να επιλύσουν ένα πρόβλημα. Για το σκοπό αυτό, δομούν ένα σύνολο βημάτων για να ολοκληρώσουν την έρευνα τους, συλλέγοντας και αναλύοντας τις πληροφορίες που χρειάζονται.

Δείτε  εδώ το σχετικό βίντεο.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Ημερολόγιο

No event in the calendar

Ημερολόγιο

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30