Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και έτσι μετατρέπει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα. H μάθηση επιτυγχάνεται ευκολότερα, ταχύτερα και ουσιαστικότερα όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι. Στάδια δραστηριότητας: α) πραγματοποιείται μια συζήτηση γενικότερου ενδιαφέροντος, θέτοντας ερωτήσεις στα παιδιά προκειμένου να ανιχνευτούν οι ιδέες τους σχετικά με τα ρομπότ, β) παρουσιάζεται στα παιδιά το Bee-bot και συζητιούνται οι ιδέες τους για τον τρόπο λειτουργίας του, γ) στη συνέχεια ζητείται από τα παιδιά να παίξουν ένα παιχνίδι παντομίμας ανά ζεύγη μιμούμενα τις κινήσεις της bee bot (το ένα παιδί δίνει τις οδηγίες-κατευθύνσεις και το άλλο παιδί εκτελεί τα συγκεκριμένα βήματα), δ) εξοικείωση με τα σύμβολα της bee-bot (μπρος, πίσω, αριστερά, δεξιά), ε) προγραμματισμός διαδρομών από τα νήπια, με τη βοήθεια ενός ζαριού όπου ανάλογα το σύμβολο (ανακύκλωση ή μη) κατευθύνουν το ρομποτάκι στο αντίστοιχο υλικό, ανακυκλώσιμο ή μη
(πριν από τον προγραμματισμό κάθε κίνησης πρέπει να πατηθεί το μπλε κουμπί clear, έπειτα το κουμπί για τη μια κίνηση -αργότερα πολλές- και στο τέλος το πράσινο κουμπί go, έτσι ώστε τελικά να εκτελεσθεί η προγραμματισμένη κίνηση) και στ) διαδρομές σε φύλλο εργασίας, στο οποίο υπάρχουν σημεία-στόχοι (ανακυκλώσιμα υλικά) και πρέπει τα παιδιά με το μολύβι τους να κάνουν τη διαδρομή μέχρι τον κάδο ανακύκλωσης (αναπαράσταση της κίνησης στο χαρτί). Τέλος, επισημαίνεται ότι είναι σημαντική η βιωματική προσέγγιση της κίνησης του ρομπότ σε αρχικό στάδιο, πριν παρουσιαστεί στα παιδιά πώς κινείται το ίδιο, με ιδιαίτερη έμφαση στην επί τόπου στροφή με το σώμα όπως κάνει και η μελισσούλα beebot. Τα παιδιά με τέτοιες δραστηριότητες αναπτύσσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων.