Eγκρίνεται για το σχολικό έτος 2022-2023 η υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ως ακολούθως:
α/α | Τίτλος προγράμματος | Τάξεις ανά βαθμίδα στις οποίες απευθύνεται |
1 | Μικροί βιολόγοι, μεγάλες ανακαλύψεις | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
2 | DNA: Μυστήριο στο εργαστήριο | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
3 | Παίζουμε με τα ζώα, παίζουμε με τα φυτά | (Γ΄- Δ΄ Δημοτικού) |
4 | Μαγική Χημεία | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
5 | Οπτική: φως και χρώμα | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
6 | Ηλεκτρίζω, μαγνητίζω τα πειράματα αρχίζω | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
7 | Μικροί γεωλόγοι | (Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού) |
8 | Η μάγισσα Ξερόλα και το παραμύθι πειραμάτων | (Νηπιαγωγείο) |
9 | Μετεωρολογία: Τα παιχνίδια του καιρού | (Δ΄- Ε΄ Δημοτικού) |
10 | Νερό: Μια σταγόνα διηγείται | (Α’ – Β’ Δημοτικού) |
11 | Προσέχω, φροντίζω, ανακυκλώνω! | (Γ’ – Δ’ Δημοτικού) |
12 | Μέλισσα: Η ζωή στην κυψέλη | (Β’ – Γ’ Δημοτικού) |
13 | Ωκεανογραφία: 1- 2-3 θαλασσινή ιστορία | (Δ΄- Ε΄ Δημοτικού) |
14 | Μονοπάτια του δάσους | (Γ’ – Δ’ Δημοτικού) |
15 | Υγιεινή: Παίζουμε με τα μικρόβια; | (Δ’ – Ε’ Δημοτικού) |
16 | Σωστή διατροφή, καλύτερη | (Γ-Δ’ Δημοτικού) |
17 | Παλαιοντολογία: Στα ίχνη των δεινοσαύρων | (Νηπιαγωγείο) |
18 | Μαθητής/ήτρια στην Αρχαία Αθήνα | (Γ’ – Δ’ Δημοτικού) |
19 | Γ. Ιακωβίδης: Ο ζωγράφος των παιδιών | (Νηπιαγωγείο) |
20 | Do-Re-Mi: Φυσική και Μουσική! | (Ε’ Δημοτικού) |
21 | Επαγγέλματα: Όταν μεγαλώσω θα γίνω ο καλύτερος | (Νηπιαγωγείο) |
22 | Η επιστήμη των Χριστουγέννων | (Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού) |
23 | Πασχαλινή Αυγομανία | (Α’ – Γ’ Δημοτικού) |
24 | Οι Απόκριες του Τρελοεπιστήμονα | (Ε’ – ΣΤ’ Δημοτικού) |
25 | Δράση στη φύση | (Γ’ – Δ’ Δημοτικού) |
26 | Πειράματα από την Ελλάδα | (Ε’ Δημοτικού) |
τα οποία απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σχολικών Μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης της χώρας.