Μηχανική Στερεού Σώματος
Στη σελίδα αυτή θα βρείτε χρήσιμες διευθύνσεις για τη Θεματική Ενότητα Φυσική > Μηχανική Στερεού Σώματος
![]() |
URL![]() |
Σημειώσεις![]() |
Ενότητα![]() ![]() |
Βαθμίδα![]() |
Εισηγητής![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
Κύλιση με ολίσθηση. Εφαρμογή σε μπαλάκι Ping-Pong(Απαιτείται plug in Java Virtual Machine).
|
Κύλιση | Όλες | ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΧΗΜΙΚΟΣ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ ΤΠΕ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
Κύλιση χωρίς ολίσθηση. (Απαιτείται plug in Java Virtual Machine)
|
Κύλιση | Όλες | ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΥΣΙΚΟΣ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||