Λογισμικό - Πολυμέσα
Βρείτε τίτλους Εκπαιδευτικού Λογισμικού που έχει προμηθευτεί το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο διαφόρων έργων.
Το εκπαιδευτικό λογισμικό IQ+, με χρήση προσομοιώσεων και διαδραστικών εφαρμογών, συμβάλλει στην κατανόηση και αφομοίωση της ύλης των Μαθηματικών Γυμνασίου.
Ανοικτό περιβάλλον διερευνητικής μάθησης που επιτρέπει την άμεση διαχείριση των μαθηματικών αντικειμένων και σχημάτων καθώς και την επεξεργασία τους από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Η δυνατότητα της κίνησης και της παρακολούθησης των αλλαγών των στοιχείων και των μεγεθών του σχήματος διευκολύνει την εικασία και τον πειραματισμό στα Μαθηματικά.
Το λογισμικό έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους μαθητές με τη δομή της Αγγλικής γλώσσας και τη σωστή χρήση της σε ποικίλα περιβάλλοντα επικοινωνίας.
Το λογισμικό έχει ως στόχο την προσέγγιση της Βυζαντινής Ιστορίας μέσα από την κριτική εξέταση των ιστορικών πηγών. Το πρόγραμμα παρέχει πληροφόρηση για διδακτικές ενότητες του αναλυτικού προγράμματος της Β΄ Γυμνασίου, που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Εκπαιδευτικό λογισμικό που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος "Επιμόρφωση και Ειδίκευση Εκπαιδευτικών και Στελεχών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για Άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες".
Η «Γεωγραφία Α΄ - Β΄ Γυμνασίου (1.0)» είναι ένα εκπαιδευτικό λογισμικό που απευθύνεται σε μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης Γυμνασίου, με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να εξασκηθούν στην ύλη του μαθήματος.
Διαδραστικό εκπαιδευτικό λογισμικό για Υπολογιστικά Συστήματα. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μικρόκοσμους διερεύνησης των τμημάτων ενός Η/Υ και της λειτουργίας του, κωδικοποίησης δεδομένων και προγραμματισμού.
Παρουσιάζονται θέματα όπως: β) Στο δημόσιο βίο: Θρησκεία - Θρησκευτικός βίος, Γράμματα - Επιστήμες, Κοινωνική οργάνωση, Μουσική - Θέατρο. Η παρουσίαση των θεμάτων γίνεται με πολυμεσικό τρόπο.
Στο λογισμικό παρουσιάζονται θέματα όπως: α) Στον ιδιωτικό βίο: Το παιδί και ο κόσμος του, Εφηβική ηλικία, Εκπαίδευση, Ένδυση, Διατροφή, Οικογενειακή ζωή, Τρίτη ηλικία - Θάνατος, Κατοικία - Έπιπλα - Σκεύη.
Το υλικό του λογισμικού αφορά στο μάθημα της Φιλοσοφίας και είναι οργανωμένο με τη μορφή ερωτήσεων, για τις οποίες ο χρήστης πρέπει να αναζητήσει την απάντηση μόνος του. Σε καθεμιά από τις επτά βασικές περιοχές, ο χρήστης έχει να απαντήσει σε διαφορετικού τύπου ερωτήσεις: αντιστοίχισης, πολλαπλών επιλογών, ελεύθερης ανάπτυξης ή πολυεπίπεδες.
Εκπαιδευτικό λογισμικό που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ΣΤΕΡΞΙΣ με ανάδοχο φορέα την "Εστία Ειδικής Επαγγελματικής Αγωγής" και αφορά στη βελτίωση της διαδικασίας ένταξης ατόμων ειδικών κατηγοριών στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Περιλαμβάνει εικονικά εργαστήρια για τις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Ηλεκτρισμός, Θερμότητα, Οπτική και Μηχανική.
Ο Εκπαιδευτικός Θησαυρός Ελληνικών Κειμένων αποτελείται από: ένα Γενικό Σώμα Κειμένων, το Σώμα Κειμένων σχολικών βιβλίων, το Σώμα Κειμένων των διδασκόντων που διαμορφώνεται από τους διδάσκοντες με κείμενα που επιλέγουν και προσθέτουν οι ίδιοι.
Τα λογισμικά Εξερευνητής του Υπολογιστή και Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος περιλαμβάνουν δραστηριότητες και παιχνίδια που αφορούν τις πρώτες μαθηματικές έννοιες και τη Γλώσσα που διδάσκονται τα παιδιά στο νηπιαγωγείο.
Εφαρμογή που στοχεύει στην ολοκληρωμένη παρουσίαση του εργασιακού περιβάλλοντος 4 τομέων της ΤΕΕ, μέσα από πληροφορίες, συνδέσμους στο διαδίκτυο, κατάλληλο φωτογραφικό υλικό, συνεντεύξεις με επαγγελματίες κ.τ.λ.